Часті питання

Хочу перевезти вантаж з міста/пункту А в місто/пункт Б. Скільки мені це коштуватиме?

Вартість послуг перевезення залежить від багатьох впливових факторів. Для відповіді на таке питання нашому менеджеру-логісту потрібно отримати від Вас точну інформацію по:

  • адресах/точках завантаження/розвантаження;
  • характеристиках вантажу, типу упакування;
  • способу завантаження/розвантаження;
  • даті завантаження/розвантаження.

тест

Вартість послуг перевезення залежить від багатьох впливових факторів. Для відповіді на таке питання нашому менеджеру-логісту потрібно отримати від Вас точну інформацію по:

  • адресах/точках завантаження/розвантаження;
  • характеристиках вантажу, типу упакування;
  • способу завантаження/розвантаження;
  • даті завантаження/розвантаження.

Автомобільні вантажні перевезення

Ми займаємося  організацією автомобільних вантажних перевезень  з 1998 року.
Досвід роботи в цій галузі, отриманий за такий період, дозволяє нам з професійною легкістю та впевненістю допомогти вирішити питання з переміщенням вантажу багатьом підприємствам, мережам супермаркетів  та й просто приватним особам.

Детальніше

МІЖНАРОДНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ АВТОМОБІЛЯМИ

Міжнародні перевезення вантажів автомобілями по країнах Європи та СНД

Детальніше

Габаритно-ваговий контроль впевнено крокує по Україні

З квітня по вересень в Україні перевірено близько 36 тисяч вантажівок на дотримання габаритно-вагових параметрів під час руху автомобільними дорогами, а у портахт ще 6,5 тисяч транспортних засобів. Про це під час ХІV Міжнародної конференції "Міжнародні автомобільні перевезення - проблеми, шляхи їх вирішення та перспективи розвитку" у Ялті повідомив Голова Укртрансінспекції Євген Пронченко.
 "Станом на 2 вересня перевірено близько 36 тисяч вантажних автомобілів на дорогах - виявлено 1,4 тисяч порушень. У морських портах перевірено більше 6,5 тисяч транспортних засобів та виявлено понад 200 порушень", - розповів Євген Пронченко. Працівниками Укртрансінспекції за порушення автотранспортного законодавства щодо дотримання габаритно-вагових норм застосовано фінансових санкцій на 2,7 млн грн. 
Голова Укртрансінспекції повідомив, що у Чехії, Польщі, Словаччині перевищення вагових норм, за статистикою, вантажовідправники допускають у 30% випадків, в Україні - у 50%. А оскільки більшість вітчизняних доріг побудована у 60-70 роках минулого століття і не розрахована на сучасні навантаження, виникають деформації дорожнього покриття. За попередніми розрахунками збитки дорожнього господарства через рух перевантаженого транспорту сягають близько 2 млрд грн на рік.
Наразі габаритно-ваговий контроль Укртрансінспекція здійснює разом із Укравтодором та підрозділами Державтоінспекції за допомогою 38 пересувних та 1 стаціонарного вагових комплексів, які знаходяться на балансі ПАТ ДАК "Автомобільні дороги України". За словами Євгена Пронченка, вивчається можливість передачі цих лабораторій Укртрансінспекції та додаткового придбання нових.
"У 2014 році запланово придбати ще 44 пересувних лабораторій. Також ми розглядаємо можливість будівництва 16 стаціонарних вагових комплексів на дорогах загального користування по напрямках міжнародних транспортних коридорів", - сказав Голова Укртрансінспекції.
Також буде продовжено застосування європейського досвіду по автоматичному ваговому контролю. Подібні пункти як на Київщині (у с. Капітанівка по дорозі Київ-Чоп), де здійснюється "зважування під час руху"', планується запровадити по усій Україні. Упродовж 2013-2014 років на головних транзитних магістралях України передбачено встановити 72 автоматичні пункти вагового контролю.
"Досвід провідних країн Європи демонструє достатньо ефективну роботу пункту автоматизованого габаритно-вагового контролю, оскільки визначити показники автомобіля - загальну вагу, навантаження на вісь, довжину і висоту - можна без зупинки транспортного засобу", - зазначив Євген Пронченко.

Інформація підготовлена за матеріалами офіційного сайту Держінспекції України з безпеки на наземному транспорті